تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 3500

دانلود کمیک های ددپول سری دوم(Deadpool)(2008-2012)


دانلود کمیک های ددپول سری دوم(Deadpool)(2008-2012)

Deadpool

وید ویلسون(Wade Wilson) که او را با نام ددپول(Deadpool) میشناسیم، شخصیتی در دنیای کمیک های مارول است. دهانی گشاد که قرار نیست هیچوقت بسته شود و همچنین فاکتور بازیابی(Healing Factor) ای که هیچوقت او را ترک نمیکند از ویژگی های بارز اوست. این شخصیت در فوریه 1991 توسط نویسنده فابیان نیسینزا(Fabian Nicieza) و تصویرگر راب لیفیلد(Rob Liefeld) در شماره 98 کمیک های New Mutants با نام ددپول مرگبار(Lethal Deadpool)ساخته شد. این شخصیت ابتدا قرار بود به عنوان یک ابرشرور باشد، ولی بعدها تبدیل به یک کاراکتر آنتی هیرو یا ضد قهرمان شد که تا امروز نیز این شخصیت خود را حفظ کرده است...

تا این لحظه 5 سری اصلی و تعدادی زیادی سری های فرعی و کوتاه و نیز تک قسمتی ها از سال 1993 تا 2019 برای این شخصیت ارزشمند دنیای کمیک ساخته شده است.

این محصول سری اصلی دوم این کمیک است که از سال 2008 تا 2012 منتشر شده است. به دلیل طولانی و ادامه دار بودن کتاب های مصور یا کمیک بوکها تنها راه ارائه آن در سری ها و بازه های زمانی است. زیرا برخی ممکن است فصلهایی از کمیک را داشته باشند و برخی دیگر را نداشته باشند. برای همین سری ها تک تک قرار خواهد گرفت. سری اول کمیک های ددپول شامل 63 قسمت است. این کمیک ها نسخه دیجیتال هستند و کیفیت بالایی دارند(حجم هر صفحه بطور متوسط 1.3 مگابایت است و بالاترین کیفیتی که اکنون در اینترنت وجود دارد و توسط گروههای اسکن کمیک تهیه شده اند)

توجه1: تمامی کمیک ها به زبان انگلیسی میباشد و ترجمه شده نیستند(بدلیل هزینه های بالای ترجمه درصد بسیار کمی از کمیک های دنیا به فارسی ترجمه شده است)

توجه2: تصویر محصول نسخه کم حجم و بی کیفیت عکس اصلی است.

توجه3: لینک های دانلود پس از 10 روز حذف خواهد شد(بیشترین زمان ممکن در سایت- اگر امکانش بود تا یکماه لینکهای دانلود اعتبار داشت ولی سیاست 4کیا حداکثر 10 روز است و من نمیتوانم این زمان را بیشتر کنم).

پی نوشت1: شاید تصور کنید کتابهای مصور اسکن شده رایگان هستند. درست است که رایگان هستند ولی برای جمع آوری انها زمان زیادی صرف میشود. متاسفانه بنا به دلایلی اغلب سایتهای خارجی که کمیک ها را قرار میدهند(که تعداد بسیار اندکی هستند) ف.یلتر هستند و علاقه مندان به کمیک و حتی خود ما باید از هزار ترفند استفاده کنیم تا کتاب مورد علاقه خود را بدست آوریم، علاوه بر اینها خیلی اوقات کتابها به صورت شماره ای موجود هستند و برای جمع آوری هر کدام باید ساعتها وقت صرف کرد. و از آنجا که تعداد شماره ها گاهی زیاد است وقت صرف کردن برای تهیه همه آنها خسته کننده است(حتی برای کسی که دوستدار کمیک بوک است). همه اینها به کنار حجم زیاد کمیک ها و هزینه اینترنت هر گیگابایت هزار تومان را هم در کنارش حساب کنید.

پی نوشت2: تمامی کمیک ها توسط وبسایت www.comic-books.info تهیه شده است. فرمت فایلها jpg میباشد. فایلها با فرمت zip و در دو پارت تهیه شده اند. حجم نهایی برای دانلود 2.31 گیگابایت میباشد.


مبلغ واقعی 18,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 954

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • دانلود کمیک های ددپول سری دوم(Deadpool)(2008-2012)
  • دانلود کمیک های ددپول سری اول(Deadpool)(1997-2002)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد